HILANG

MENYEPI ke CIK KAK ???
Setelah agak lama saya menyepikan diri, akhirnya saya kembali ke blog kesayangan ini (= Sebenarnya, saya bukan menghilang, saya agak sibuk dengan persiapan 'exam'. Konon-kononnya sibuk 'study' la kan dan ditambah pula dengan jadual kerja yang amat padat di HOSPITAL SUNGAI BULOH.

So, kepenatan bekerja ditambah dengan study menyebabkan saya kehilangan mood nak ber'online'. Hari ini lepas je habis 'exam', saya menerewang ke THE STORE SG.BULOH yang sememangnya 'famous' untuk menghabiskan duit membeli beberapa barang keperluan.

Setakat ini sahaja la kemerapuan dan celoteh saya pada malam yang indah ini. Saya nak kemas meja yang sememangnya bersepah yang teramat sangat gara-gara study last minit (otak menerima 'shock' akibat study mengejut secara tiba-tiba..hehehe)

lots of love,
noraqilahjohari

TERIMA KASIH SUDI BACA ヅ

COPYRIGHT © SEGALA YANG TERCATAT ADALAH HAK MILIK NORAQILAH JOHARI