I'M SORRY BUT I LOVE YOU

Jika benar cinta itu kerana Allah swt, maka biarkanlah ia mengalir mengikuti aliran Allah swt. Ia berhulu dari Allah swt, maka ia pun berhilir hanya kepada Allah swt.

" Dan segala sesuatu kami ciptakan berpasang-pasangan supaya kamu mengingat kebesaran Allah ."
-(QS. Adz Dzariyat:49)

❤ I’m sorry but i love you ❤ 
❤ I’m sorry if i miss you ❤ 
❤ Even if i can’t have you ❤ 
❤ You know i’ll always be there for you ❤ 

I’m sorry but i love you :)

"...boleh jadi (pula) kamu menyukai sesuatu, padahal ia amat buruk bagimu. Allah mengetahui, sedang kamu tidak mengetahui. "
- (QS. AlBaqarah:216)

lots of love,
noraqilahjohari

TERIMA KASIH SUDI BACA ヅ

20 comments

27 February 2013 at 21:35

Segala-galanya telah trtulis sejak kita berusia 4 bulan di dalam rahim ibu...maka Allah telah tetapkan ketentuan terbaik buat kita sumer...sesungguhnya Allah syg dan kita perlu sentiasa ingat Allah, nescaya...kita akan beroleh kasih syg sewajrnya sbg balasan...

27 February 2013 at 21:53

@mohdridzwan

insyaAllah :)semoga kita sentiasa di jalanNYA :)

27 February 2013 at 23:11

ade masanya akan tiba Qilah.. tak lama lagi dah tu. :-)

27 February 2013 at 23:18

mungkin aku.... mencintaimu... tapi kita bukanlah jodoh :3

27 February 2013 at 23:27

@Amirul Ramli

:) insyaAllah

27 February 2013 at 23:29

@Nur Dzafirah

hehe :) blh ea cam 2?

28 February 2013 at 05:05

butuh angka togel jitu
hub MBAH DJEPATI di:082_3331_77799
http://togelsingapu.blogspot.com/

28 February 2013 at 14:55

semua yang tertulis adalah yang terbaik untuk kita :)

28 February 2013 at 15:23

Salam perkenalan.. terjah dari blog mymy mushie.katanya Qilah follower yg ke-100..tenang je baca blog ni..=)
sudi2lah singgah ke aniceday3.blogspot.com k

28 February 2013 at 16:38

hmmm..serba salah gak bila kita berdepan dengan situasi camnie...hehehe

Regards,
-Strider-

28 February 2013 at 16:56

Apa yang Allah telah tetapkan itulah yang terbaik. Sentiasalah bersangka baik kepada Allah :)

28 February 2013 at 17:44

@puteri kasih

InsyaAllah :)

28 February 2013 at 17:44

@Sabar

salam ukhwah :)

28 February 2013 at 17:45

@Azlan Strider

Aturan Allah swt pasti indah :)

28 February 2013 at 17:46

@anis scha

Sehebat mane kita merancang, hebat lagi aturan Allah swt :)

1 March 2013 at 15:34

manusia di ciptakan hidup berpasangan..
insyaAllah law ada jodoh..

2 March 2013 at 17:25

pasti ade hikmahnya..moga yg terbaik ditentukan utk awak

follow sini

2 March 2013 at 18:03

semua dah ada jodoh masing-masing kan. usaha je utk cari jodoh kita tu. :)

2 March 2013 at 19:30

assalamualaikum ... jika sudah jodoh ... semuanya akan berjalan dengan mudah dan lancar .

3 March 2013 at 13:37

Salam kenal dari Indonesia... :)
nice post there... yeah,, you're totally right.. mate is in the hands of God.. :)

Post a Comment
COPYRIGHT © SEGALA YANG TERCATAT ADALAH HAK MILIK NORAQILAH JOHARI