RUMAH SERI KENANGAN, CHERAS

Di sini jua memori tercipta
Walau seketika terjalin kasih kita
Mungkin di sini kita kan terpisah
♥ ♥ ♥ Kenangan bersama tiada ku lupa ♥ ♥ ♥


Saat kita tersenyum riang menikmati indahnya hidup disamping insan yang tersayang, ada insan lain yang menangis hiba mencari kasih yang hilang. Lagu ni mengingatkan saya pada 1 tempat di mana saya belajar erti menghargai kasih sayang insan lain. Ia ada kisah yang tersendiri. Rindu sangat nak ke sana lagi. InsyaAllah, ada masa, ada kelapangan, saya akan berkunjung ke sana lagi. Semoga kisah ini membuka ruang kepada sahabat saya yang lain untuk turut serta melibatkan diri dalam aktiviti kebajikan. InsyaAllah. Nak tau kenangan apa? Jom bace surat-surat lama bergambar saya ヅ

kisah 1  
 kisah 2  
 kisah 3  

lots of love,
noraqilahjohari

TERIMA KASIH SUDI BACA ヅ

10 comments

4 April 2013 at 21:20

kenagan yg sentiasa tersemat kat dlm hati dan minda, ye dak? heheh

5 April 2013 at 10:40

@MarnieyZ iye :)hehe

5 April 2013 at 15:43

nice event..sedey kan g situ

5 April 2013 at 16:22

@latifah zainal sedih bila dgr kisah diorg :) ada yg ada anak, tp kena tinggal jugak kat situ =_="

6 April 2013 at 17:49

Cerita yang akan membuatkan kita rasa bersyukur dengan apa yang kita ada...

7 April 2013 at 17:14

@Mohd Fauzli kan... :)

8 April 2013 at 15:24

kenangan manis kau dan aku. alamak ! ternyanyi pulak. heheheheh

10 April 2013 at 10:18

@Filzah Azzahra hehe :)

10 April 2013 at 11:12

bestnyee :)

10 April 2013 at 19:24

Membalas kunjungan..hehe..oo,cik misi upenye..dulu akak pun kenkonon nak jdik cik misi jugak tapi sebulan je tahan kat KKJB..x tahan duk jauh ngan famili..homesick le kata kan.. :-)

Post a Comment
COPYRIGHT © SEGALA YANG TERCATAT ADALAH HAK MILIK NORAQILAH JOHARI